Flying Dutchman - Utolsó kommentek
blfr7@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://flyingdutchman.blog.hu/2011/06/03/egy_legendaval_lettunk_szegenyebbek_van_der_sar_visszavonult/full_commentlist/1#c14277858
Válasz erre: Egy legendával lettünk szegényebbek: Van der Sar visszavonult
2011-08-24T11:28:22+02:00
2011-08-24T11:28:22+02:00
Orulez
http://blog.hu/user/389087
Olvastátok, 1. a világranglistán Hollandia!
https://flyingdutchman.blog.hu/2011/06/03/egy_legendaval_lettunk_szegenyebbek_van_der_sar_visszavonult/full_commentlist/1#c13899264
Válasz erre: Egy legendával lettünk szegényebbek: Van der Sar visszavonult
2011-07-03T12:09:04+02:00
2011-07-03T12:09:04+02:00
nsanyi23
http://blog.hu/user/626475
hat senkit sem lattam eddig aki 40 evesen igy vedett volna...verbeli profi...<a href="http://best-pariuri-online.com/clasament-turcia.php">clasament turcia</a>
https://flyingdutchman.blog.hu/2011/06/03/egy_legendaval_lettunk_szegenyebbek_van_der_sar_visszavonult/full_commentlist/1#c13845732
Válasz erre: Egy legendával lettünk szegényebbek: Van der Sar visszavonult
2011-06-27T00:35:35+02:00
2011-06-27T00:35:35+02:00
Der_rosarote_Panther
http://blog.hu/user/252018
A legnagyobb kapus volt, akit játszani láttam, ez nem is kérdés. Köszönöm neki a sok élményt, amit adott!
https://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni/full_commentlist/1#c13039248
Válasz erre: Magyar-holland: Trabanttal nem lehet Ferrarit előzni!
2011-03-27T21:33:19+02:00
2011-03-27T21:33:19+02:00
bioLarzen
http://blog.hu/user/166943
Ja, és gyébként másutt már írtam: nézzük optimistán a hollandok elleni meccseket: az uccsó három meccs eredménye:<br />
1:7<br />
1:6<br />
0:4<br />
<br />
vagyis: -6, -5, -4. Vagyis, kedden 3 góllal kaupnk ki - ezután kéne villámgyorsan 3 barátságos meccet velük, hogy meglegyen a -2, -1 és 0 - onnantól kezdve pedig alázzuk őket :D :D :D<br />
<br />
bio
https://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni/full_commentlist/1#c13039230
Válasz erre: Magyar-holland: Trabanttal nem lehet Ferrarit előzni!
2011-03-27T21:31:24+02:00
2011-03-27T21:31:24+02:00
bioLarzen
http://blog.hu/user/166943
<a href="http://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni?fullcommentlist=1#c13037276" class="reply_nick_479710" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13037276 );">@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn</a>: De minek is kéne szépíteni? Miért nem lehet a dolgokat a helyiértékükön kezelni? A világ három legjobb csapatának egyikével játszottunk. Kikaptunk, esélyünk sem volt, jogos volt a különbség. Ennyi van a két csapat között. Ha a többi meccsünkön jók leszünk, és nyerünk Kisinyovban, illetve vére sikerül megverni a svédeket itthon, akkor ott lehetünk a második helyen, függetlenül attól, mennyire vernek meg minket a hollandok. <br />
<br />
Az más kérdés, hogy szerintem nem leszünk másodikak, mert nem vagyunk annyira jók. Ha a 3. helyet megcsípjük, azzal én már tökéletesen elégedett leszek, mert a csapat erejéhez mérten az a reális "szuper" eredmény. A 2. hely a csoda lenne.<br />
És ez most nem a 0:4 miatt érzett elégedetlenség, illetve felháborodás okozta pesszimizmus. Engem különösen nem rázott meg ez a vereség (meg a valószínű keddi párja), mert ez volt a papírforma. Aki pedig egy papírforma-eredményen háborog, az vagy nem elég tájékozott, vagy igazságtalan.<br />
<br />
bio
https://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni/full_commentlist/1#c13039194
Válasz erre: Magyar-holland: Trabanttal nem lehet Ferrarit előzni!
2011-03-27T21:26:12+02:00
2011-03-27T21:26:12+02:00
bioLarzen
http://blog.hu/user/166943
<a href="http://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni?fullcommentlist=1#c13035468" class="reply_nick_479710" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13035468 );">@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn</a>:<br />
Szia,<br />
bocs, tényleg nem fikázni akarok, de szerintem olyanról akarsz itt vitatkozni, amiről nincs elég infód. Úgy meg nem érdemes...<br />
<br />
bio
https://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni/full_commentlist/1#c13037601
Válasz erre: Magyar-holland: Trabanttal nem lehet Ferrarit előzni!
2011-03-27T17:55:37+02:00
2011-03-27T17:55:37+02:00
mizrolist
http://blog.hu/user/29016
Az utolsó 3 hollandok elleni meccsen meg 17-et. Ettől még nincs közük egymáshoz.
https://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni/full_commentlist/1#c13037276
Válasz erre: Magyar-holland: Trabanttal nem lehet Ferrarit előzni!
2011-03-27T17:05:40+02:00
2011-03-27T17:05:40+02:00
Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn
http://blog.hu/user/479710
<a href="http://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni?fullcommentlist=1#c13037214" class="reply_nick_29016" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13037214 );">@mizrolist</a>: <br />
<br />
Tehát két meccsen kaptunk 10-et. Ezt nem lehet szépíteni. Akármilyen meccsen volt.
https://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni/full_commentlist/1#c13037214
Válasz erre: Magyar-holland: Trabanttal nem lehet Ferrarit előzni!
2011-03-27T16:57:43+02:00
2011-03-27T16:57:43+02:00
mizrolist
http://blog.hu/user/29016
<a href="http://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni?fullcommentlist=1#c13037200" class="reply_nick_479710" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13037200 );">@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn</a>: tavaly nyáron a vb előtt kaptunk ki a hollandoktól 6-1-re. Viszont annak a meccsnek semmi köze sincs a mostani selejtezőkhöz, az egy szimpla barátságos meccs volt.
https://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni/full_commentlist/1#c13037200
Válasz erre: Magyar-holland: Trabanttal nem lehet Ferrarit előzni!
2011-03-27T16:56:07+02:00
2011-03-27T16:56:07+02:00
Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn
http://blog.hu/user/479710
<a href="http://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni?fullcommentlist=1#c13036001" class="reply_nick_29016" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13036001 );">@mizrolist</a>: Volt itt valami hatos is....
https://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni/full_commentlist/1#c13036001
Válasz erre: Magyar-holland: Trabanttal nem lehet Ferrarit előzni!
2011-03-27T14:09:19+02:00
2011-03-27T14:09:19+02:00
mizrolist
http://blog.hu/user/29016
<a href="http://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni?fullcommentlist=1#c13035468" class="reply_nick_479710" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13035468 );">@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn</a>: milyen két meccsen? Egyszer játszottunk ebben a selejtezőben a hollandokkal, pénteken. A másik meccs majd kedden lesz.
https://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni/full_commentlist/1#c13035468
Válasz erre: Magyar-holland: Trabanttal nem lehet Ferrarit előzni!
2011-03-27T12:56:49+02:00
2011-03-27T12:56:49+02:00
Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn
http://blog.hu/user/479710
<a href="http://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni?fullcommentlist=1#c13033822" class="reply_nick_166943" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13033822 );">@bioLarzen</a>: <br />
<br />
Két meccsen kaptunk mennyit is? 10-et. És másodikok vagyunk? Milyen lehet a többi? Ők mennyit kaptak a Dutchoktól? Meccsenként 8-at?
https://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni/full_commentlist/1#c13034086
Válasz erre: Magyar-holland: Trabanttal nem lehet Ferrarit előzni!
2011-03-27T09:37:15+02:00
2011-03-27T09:37:15+02:00
Onlinepénz
http://blog.hu/user/590128
Online pénzkeresés olyan pénzkeresési lehetőségeket mutatok be amely új és egyedi! Érdemes most regisztrálni a bemutatott oldalakra hiszen ha már most elkezded akkor hamarabb is kapsz pénzt légy sikeres és gazdag! <a rel="nofollow" href="http://www.penzkereses1.fw.hu">www.penzkereses1.fw.hu</a>
https://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni/full_commentlist/1#c13034006
Válasz erre: Magyar-holland: Trabanttal nem lehet Ferrarit előzni!
2011-03-27T09:11:57+02:00
2011-03-27T09:11:57+02:00
lüke
http://blog.hu/user/281341
dehogynem<br />
nem ismeri a blogíró a viccet
https://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni/full_commentlist/1#c13033930
Válasz erre: Magyar-holland: Trabanttal nem lehet Ferrarit előzni!
2011-03-27T08:45:55+02:00
2011-03-27T08:45:55+02:00
promontor
http://blog.hu/user/73082
<a href="http://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni?fullcommentlist=1#c13032678" class="reply_nick_589286" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13032678 );">@naijtitu</a>: Az eleje stimmel. De a vége 2-1 volt, ugyanis a remek magyar védelem szokás szerint összehozott egy gólt, ami után persze jól megzavarodott a csapat és mindenki a körmét rágta, nehogy egyenlítsenek. Én így emlékszem arra a meccsre.<br />
<br />
Sajnos ilyen védelem mellett a magyar csapat legfeljebb San Marinot tudja lejátszani, mindenki más ellen kis túlzással a semmiből is tudunk gólt kapni.
https://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni/full_commentlist/1#c13033909
Válasz erre: Magyar-holland: Trabanttal nem lehet Ferrarit előzni!
2011-03-27T08:33:09+02:00
2011-03-27T08:33:09+02:00
samot
http://blog.hu/user/199978
Sajnos én màr olyan szinten vagyok a magyar labdarugàssal,hogy màr nem is téma nàlam!
https://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni/full_commentlist/1#c13033854
Válasz erre: Magyar-holland: Trabanttal nem lehet Ferrarit előzni!
2011-03-27T08:01:50+02:00
2011-03-27T08:01:50+02:00
klacus
http://blog.hu/user/156940
Szerintem a meccs jó volt. A minimum hármast én előre borítékoltam, nyertem is pár sört. Bár Péntek délután még hazaárulónak tituláltak...<br />
<br />
A magyar csapat szépen kezdett, volt is ötlet, az első 8 percig... Azt hiszem ezzel mindent elmondtam. Nem akarom lehúzni a csapatot, mert ez az utóbbi idők legjobb magyar válogatottja. Ezen a legutóbbi zakó sem változtat. Igaz Egerváry szerintem egy kutyaütő, de ez az én véleményem. Koomannál azért jobb. <br />
<br />
Most megyek mert a fiam játszik délelőtt. Üdv.<br />
L.
https://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni/full_commentlist/1#c13033822
Válasz erre: Magyar-holland: Trabanttal nem lehet Ferrarit előzni!
2011-03-27T07:42:12+02:00
2011-03-27T07:42:12+02:00
bioLarzen
http://blog.hu/user/166943
<a href="http://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni?fullcommentlist=1#c13033538" class="reply_nick_479710" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13033538 );">@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn</a>: A csoport második helyén állunk. Kikaptunk egy olyan csapattól, amelyik a legutolsó kb. 15 tétmeccséből egyet vesztett el, a többit megnyerte, és a világ második legjobb csapata.<br />
<br />
Igazad van, ennél már nem nagyon lehetne lejjebb...<br />
<br />
bio
https://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni/full_commentlist/1#c13033759
Válasz erre: Magyar-holland: Trabanttal nem lehet Ferrarit előzni!
2011-03-27T06:49:32+02:00
2011-03-27T06:49:32+02:00
tamatomi
http://blog.hu/user/64182
<a href="http://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni?fullcommentlist=1#c13033173" class="reply_nick_506245" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13033173 );">@Amidazophen</a>: 30 éve mindig bohocot csinálunk magunkból. Csányi meg most még aszsisztál ehhez. Mindenkit szélnek kéne ereszteni ebből a bagázsból mert focizni nem tudnak és élősködnek csak...<br />
<br />
Nulláról fiatalokkal és követelményí rendszer szerint lehetne ujjáépiteni. Addig minimálbért fizetni nekik, csak ha győznek akkor legyen kompenzáció.
https://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni/full_commentlist/1#c13033538
Válasz erre: Magyar-holland: Trabanttal nem lehet Ferrarit előzni!
2011-03-27T01:54:22+01:00
2011-03-27T01:54:22+01:00
Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn
http://blog.hu/user/479710
Azt hittem '86 Mexikónál nincs lejjebb. És mégis van!
https://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni/full_commentlist/1#c13033501
Válasz erre: Magyar-holland: Trabanttal nem lehet Ferrarit előzni!
2011-03-27T01:35:39+01:00
2011-03-27T01:35:39+01:00
mizrolist
http://blog.hu/user/29016
<a href="http://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni?fullcommentlist=1#c13033078" class="reply_nick_590051" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13033078 );">@pukancs</a>: ha azok a tehetségek nem mentek volna ki külföldre, akkor most hatot kaptunk volna négy helyett.
https://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni/full_commentlist/1#c13033173
Válasz erre: Magyar-holland: Trabanttal nem lehet Ferrarit előzni!
2011-03-27T00:08:46+01:00
2011-03-27T00:08:46+01:00
Amidazophen
http://blog.hu/user/506245
"Hát, sajnos..."<br />
"Hát, sajnos..."<br />
"Hát, sajnos..."<br />
<br />
Edző, játékos meg a stúdióban ülő riporter és a "szakemberek" mindig ezzel kezdik a mondatot a meccseket követően. Azután jön az önfelmentés ideológiája. <br />
<br />
Egervári: "...játékosaink IDŐNKÉNT nem találták a labdát". Vagy 30 éve ez megy - hát sajnos. Többre nem telik az intelligencia hiányából.<br />
<br />
Csányi (korábban): megszabaditom az ingyenélőktől a labdarúgást. (Ne szarjon be a Mezey lódoktor, úgyse fog történni semmmi sem.)<br />
<br />
Az első lépés az lenne, hogy visszalépni a hátralévő EB-selejtezőktől. A tegnapi meccsen mindenki, aki megfordult az öltözőban, az egyszerűen ingyenélő. Az elnök, aki ki akarja nyirni az ingyenélőket, most valami 200 milliárdot akar betenni a magyar fociba - az adófizetők pénzéből! Világos?<br />
<br />
Tessék mondani: van itt valaki normális ember a stadionok 500 m-es körzetében?<br />
<br />
Az egész "profi" magyar labdarúgást, úgy, ahogy van, kéne egyszer s mindenkorra visszavonhatatlanul szélnek ereszteni. <br />
<br />
Mint a munkásőrséget 90-ben.
https://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni/full_commentlist/1#c13033122
Válasz erre: Magyar-holland: Trabanttal nem lehet Ferrarit előzni!
2011-03-26T23:59:05+01:00
2011-03-26T23:59:05+01:00
NYJetsTD
http://blog.hu/user/522114
10 év, 238 milliárd forint! Minden fillérje megéri, aranylábú gyerekek ezek. Szavazzuk meg, hogy a teljes manyup pénzt is ők kapják meg. <br />
Megkíméljük a világot, csodacsapatunk megint nem fogja tönkreverni az EB összes gárdáját.<br />
Kegyetlen érzés ez a kíméletesség...
https://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni/full_commentlist/1#c13033078
Válasz erre: Magyar-holland: Trabanttal nem lehet Ferrarit előzni!
2011-03-26T23:53:47+01:00
2011-03-26T23:53:47+01:00
pukancs
http://blog.hu/user/590051
na igen ha az a kevés magyar tehetség nem húzna el külföldre talán kijött volna egy 3-2 is talán<br />
<br />
de így csak marad a pénz beleöntés számolatlanul
https://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni/full_commentlist/1#c13033001
Válasz erre: Magyar-holland: Trabanttal nem lehet Ferrarit előzni!
2011-03-26T23:42:21+01:00
2011-03-26T23:42:21+01:00
oscar dirlewanger
http://blog.hu/user/31766
<a href="http://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni?fullcommentlist=1#c13032949" class="reply_nick_201661" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13032949 );">@fran7</a>: joseph hellernek, meg a kazánkirálynak most mi köze ehhez????
https://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni/full_commentlist/1#c13032994
Válasz erre: Magyar-holland: Trabanttal nem lehet Ferrarit előzni!
2011-03-26T23:41:05+01:00
2011-03-26T23:41:05+01:00
oscar dirlewanger
http://blog.hu/user/31766
<a href="http://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni?fullcommentlist=1#c13032968" class="reply_nick_589286" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13032968 );">@naijtitu</a>: jó 10 évig jártam rendszeresen fradi meccsre, de a hangulat miatt,foci noku..már tv-ben sem nézek magyar bajnokit...amugy heil gyula bácsi!!!! nem az öreget akartam én bántani, casak a csuti majommal van tele a tököm...
https://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni/full_commentlist/1#c13032968
Válasz erre: Magyar-holland: Trabanttal nem lehet Ferrarit előzni!
2011-03-26T23:35:35+01:00
2011-03-26T23:35:35+01:00
naijtitu
http://blog.hu/user/589286
<a href="http://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni?fullcommentlist=1#c13032872" class="reply_nick_31766" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13032872 );">@oscar dirlewanger</a>: Az belső tételed igaz, a második is az lenne ha a 40 + éves kommunizmus meg Demszky nem amortizálta volna le, földrajzi fekvést tekintve még így is dobogós, az utolsó meg hülyeség.<br />
Egyébként az, hogy nem értesz a futballhoz, nem baj, csak akkor ne okoskodj. <br />
Grosics Gyula hozta be az ötödik hátvéd szerepkört a kapusoknak, addig a kapus feladata kb. annyiból tevődött össze, hogy az állt a gólvonal előtt aztán várta a lövéseket. Ugyanilyen kaliberű újítás volt Hidegkuti visszavont középcsatár szerepköre. Ezek ugyanolyan szintű előremutató újítások voltak, mint pl. a '70-es brazil világbajnok jobbhátvéd Carlos Alberto támadó jobbhátvéd pozíciója, vagy Beckenbauer irányító középhátvéd szerepköre.
https://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni/full_commentlist/1#c13032949
Válasz erre: Magyar-holland: Trabanttal nem lehet Ferrarit előzni!
2011-03-26T23:32:29+01:00
2011-03-26T23:32:29+01:00
fran7
http://blog.hu/user/201661
<a href="http://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni?fullcommentlist=1#c13032872" class="reply_nick_31766" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13032872 );">@oscar dirlewanger</a>: Shakespeare meg Morvaitól és Hellertől angolul. Most nem a nagyot mondásban versenyzünk.
https://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni/full_commentlist/1#c13032872
Válasz erre: Magyar-holland: Trabanttal nem lehet Ferrarit előzni!
2011-03-26T23:23:01+01:00
2011-03-26T23:23:01+01:00
oscar dirlewanger
http://blog.hu/user/31766
<a href="http://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni?fullcommentlist=1#c13032738" class="reply_nick_589286" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13032738 );">@naijtitu</a>: ja, meg a magyar nők a legszebbek, budapest a legszebb főváros a világon, a beatles szörényi levitől tanult zenélni!!!!
https://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni/full_commentlist/1#c13032804
Válasz erre: Magyar-holland: Trabanttal nem lehet Ferrarit előzni!
2011-03-26T23:13:11+01:00
2011-03-26T23:13:11+01:00
fran7
http://blog.hu/user/201661
<a href="http://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni?fullcommentlist=1#c13032678" class="reply_nick_589286" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13032678 );">@naijtitu</a>: Két távoli jól eltalált lövés, ami előtt és után ők játszották a focit. De néha velünk is történhet olyan, hogy a másik csapat focizik és mégis mi nyerünk.
https://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni/full_commentlist/1#c13032738
Válasz erre: Magyar-holland: Trabanttal nem lehet Ferrarit előzni!
2011-03-26T23:04:30+01:00
2011-03-26T23:04:30+01:00
naijtitu
http://blog.hu/user/589286
<a href="http://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni?fullcommentlist=1#c13032699" class="reply_nick_31766" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13032699 );">@oscar dirlewanger</a>: Gyula bácsit nem baszogatni, a maga idejében a világ egyik legjobb kapusa volt, és a labdarúgás egyetemes fejlődéséhez is jelentősen hozzájárult, csak úgy mint az egész Aranycsapat (ő személy szerint a kapusposzt fejlődéséhez)
https://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni/full_commentlist/1#c13032725
Válasz erre: Magyar-holland: Trabanttal nem lehet Ferrarit előzni!
2011-03-26T23:02:58+01:00
2011-03-26T23:02:58+01:00
vénkujon
http://blog.hu/user/299370
közel harminc éve ugyanez a forgatókönyv. kinn sokkal, de sokkal szarabb lesz.:)
https://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni/full_commentlist/1#c13032712
Válasz erre: Magyar-holland: Trabanttal nem lehet Ferrarit előzni!
2011-03-26T23:01:45+01:00
2011-03-26T23:01:45+01:00
naijtitu
http://blog.hu/user/589286
<a href="http://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni?fullcommentlist=1#c13032646" class="reply_nick_126346" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13032646 );">@sklajos</a>: Viszont legalább állami pénz nincs benne. De ne is legyen, max. gyerekfociban.<br />
Sokan nem hiszik, de még a lengőtekézők is több állami támogatást kapnak, mint a focisták. Vagy pl. a Puskásstadionért a válogatott meccsek alkalmával ugyanolyan bérleti díjat fizet az MLSZ, mint teszem azt a Depeche Mode-koncert szervezője.
https://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni/full_commentlist/1#c13032699
Válasz erre: Magyar-holland: Trabanttal nem lehet Ferrarit előzni!
2011-03-26T23:00:18+01:00
2011-03-26T23:00:18+01:00
oscar dirlewanger
http://blog.hu/user/31766
matamatika:hányszor kell kitüntetni grosics gyulát, hogy legyőzzünk egy komoly csapatot???<br />
<br />
amugy a hollandok nem érezték át a 2-3 -os forradalom lényegét!!!!
https://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni/full_commentlist/1#c13032678
Válasz erre: Magyar-holland: Trabanttal nem lehet Ferrarit előzni!
2011-03-26T22:57:56+01:00
2011-03-26T22:57:56+01:00
naijtitu
http://blog.hu/user/589286
<a href="http://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni?fullcommentlist=1#c13032654" class="reply_nick_201661" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13032654 );">@fran7</a>: 2:0, mezőnyfölény, több helyzet, stb. Jó nem mostuk őket le, de annyit azért egyértelműen jobbak voltunk.
https://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni/full_commentlist/1#c13032663
Válasz erre: Magyar-holland: Trabanttal nem lehet Ferrarit előzni!
2011-03-26T22:56:06+01:00
2011-03-26T22:56:06+01:00
naijtitu
http://blog.hu/user/589286
"Még mielőtt úgy rúgják ki, hogy a lába sem éri a földet."<br />
igen, valószínűleg egy 10-12 M euró értékű játékost csak úgy kirúgna a PSV :DDD
https://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni/full_commentlist/1#c13032654
Válasz erre: Magyar-holland: Trabanttal nem lehet Ferrarit előzni!
2011-03-26T22:55:03+01:00
2011-03-26T22:55:03+01:00
fran7
http://blog.hu/user/201661
<a href="http://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni?fullcommentlist=1#c13032628" class="reply_nick_589286" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13032628 );">@naijtitu</a>: Azért a moldávokat sem vertük simán.
https://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni/full_commentlist/1#c13032646
Válasz erre: Magyar-holland: Trabanttal nem lehet Ferrarit előzni!
2011-03-26T22:54:02+01:00
2011-03-26T22:54:02+01:00
sklajos
http://blog.hu/user/126346
A legszomorúbb, hogy a fociba ömlik a legtöbb pénz itthon...
https://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/26/magyar_holland_trabanttal_nem_lehet_ferrarit_elozni/full_commentlist/1#c13032628
Válasz erre: Magyar-holland: Trabanttal nem lehet Ferrarit előzni!
2011-03-26T22:52:00+01:00
2011-03-26T22:52:00+01:00
naijtitu
http://blog.hu/user/589286
Sajnos jelenleg ez a realitás - bár azért egy kissé megizzaszthattuk volna őket, ha már az általunk simán vert Moldávoknak, vagy a szintén(igaz nem simán, de idegenben) vert finneknek sikerült, utóbbiaknak ráadásul Hollandiában.
https://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/25/kinek_hianyzik_robben_es_van_bommel/full_commentlist/1#c13028393
Válasz erre: Kinek hiányzik Robben? És van Bommel?
2011-03-26T14:15:13+01:00
2011-03-26T14:15:13+01:00
efes
http://blog.hu/user/190794
Nemzeti Együttműködés Széchenyi Labda Rugó Történelmi Válogatott.
https://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/25/kinek_hianyzik_robben_es_van_bommel/full_commentlist/1#c13026013
Válasz erre: Kinek hiányzik Robben? És van Bommel?
2011-03-26T08:37:12+01:00
2011-03-26T08:37:12+01:00
Az igazi Vaszilíj Zajcev
http://blog.hu/user/127406
Azt gondolom, hogy alapvetően nem az eredménnyel van probléma. Mert hát, ha 6-ot, vagy 7-et kapunk, akkor sem szólhatunk, sajnos ennyivel jobbak a hollandok, ekkora különbség van a két válogatott között. Már napokkal a meccs előtt különböző csatornákon Egervári, Mészöly Kálmán, Király, faszom tudja kicsoda arról beszéltek, hogy most új szelek lengedeznek, a 6 pontot ( holland meccs oda-visszavágóján ) tűztük ki célul, és az meg is lesz. Mert most 36.-ok vagyunk, mert most kirobbanó formában van a magyar legénység. Sehol egy visszafogott, józan vélemény: mondjuk, álljunk már meg emberek! Ha döntetlen lenne itthon a végeredmény, akkor az már maga a csoda lenne!<br />
<br />
A sportpszichológia nem ott kezdődik, hogy irreális dolgokat nevetséges módon bemagoltatunk a játékosokkal, hanem azzal, hogy megismertetjük a realitásokat, a való helyzetet. Mifelénk ez nem szokás, inkább a néphülyités dívik.
https://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/25/kinek_hianyzik_robben_es_van_bommel/full_commentlist/1#c13025863
Válasz erre: Kinek hiányzik Robben? És van Bommel?
2011-03-26T07:59:23+01:00
2011-03-26T07:59:23+01:00
<a href="http://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/25/kinek_hianyzik_robben_es_van_bommel?fullcommentlist=1#c13024503" class="reply_nick_77534" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13024503 );">@HgGina</a>: „Hol éltél 78-tól 90-ig?”<br />
<br />
Akkor én még kicsi voltam :) De sokat vitt akkoriban drága jó faterom meccsre, akkor még megvolt helyenként a virtus. A 86-os mexikói vébén pedig csak ott voltunk még... ha másnak nem tölteléknek. 90 környékén megfogadtam, hogy magyar focit akkor fogok újra nézni, ha kijutunk a vébére ismét. Nohát ez azóta sem sikerült, és ez a veszély 2050-ig biztosan nem fenyeget, mivel a magyar válogatottat egy bivalybasznádi melósokból álló alkalmilag verbuvált focicsapat is legyakja, 12 órás műszak után. Lassúak vagyunk, szétszórtak, inkompetensek. A futballunk híven tükrözi az országunk működését. Megélhetési játékosok gurigáznak, pénzért.
https://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/25/kinek_hianyzik_robben_es_van_bommel/full_commentlist/1#c13024874
Válasz erre: Kinek hiányzik Robben? És van Bommel?
2011-03-25T23:58:27+01:00
2011-03-25T23:58:27+01:00
jjoey
http://blog.hu/user/50540
<a href="http://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/25/kinek_hianyzik_robben_es_van_bommel?fullcommentlist=1#c13024851" class="reply_nick_50540" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13024851 );">@jjoey</a>: smitmagyarul irva, nuku duplamássalhangzó és e, é, a, á mindegy mimi
https://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/25/kinek_hianyzik_robben_es_van_bommel/full_commentlist/1#c13024851
Válasz erre: Kinek hiányzik Robben? És van Bommel?
2011-03-25T23:55:38+01:00
2011-03-25T23:55:38+01:00
jjoey
http://blog.hu/user/50540
a magyar komány, 2/3-os fülfeforradalmi többégének tudatában, és mint soros EU(pszeudo)elnök rohamos gyorsasággal elfogadta az EBselejtezőkről szóló törványt, mely értelmében a Nép(bocsi, Puskás)stadionban ezentúl kizárólag a Nemzeti Együttmükődés Labdarugó Válogatottja (leánykori nevén magyar válogatott, a válogatott) győzedelmeskedhet.<br />
fenti törvényt Brüsszel, és Strasbourg jelenleg vizsgálja, mennyiben felel meg az Eu diszkriminációmentességi feltételeinek. Valószínű, hogy megoldásként az Eu Magyarország kizárásáról dönt. Tekintve a keleti (Györgyi) szeleket, amagyar kormény ettől nem keseredik el, hiszen ez a felemelkedés záloga.<br />
- ismét a nem EU sorba kell állni<br />
- ismét bevezetik az ellenőrzést a "sógorok"<br />
- ismét vízum kell "Nyugat-Németországba"<br />
- csak Orion tévé kapható (a Videoton exportra megy, Líbiába és Kairóba)<br />
- fentiek nem fizetnek, hivatkozva a magyar-nemzetük közti barátságra és az imperialista embargóra<br />
- fentieket a nemzeti együttmüködés kormánya tudomásul veszi, hiszen a nemzeti együttmüködést is akadályozza az imperializmus<br />
- az olajárak begyűrűzése ennek ellenére megtörténik, de ez is "liberálbolsevik-moszkovita-new-york-tel aviv tengely" ármány<br />
- a benzin ára ettől marad 386 magyar forint<br />
- 65000 munkahely megszünt májusa óta<br />
<br />
de mindezt büszkén viseli a "nemzeti együttmüködés"
https://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/25/kinek_hianyzik_robben_es_van_bommel/full_commentlist/1#c13024503
Válasz erre: Kinek hiányzik Robben? És van Bommel?
2011-03-25T23:15:24+01:00
2011-03-25T23:15:24+01:00
HgGina
http://blog.hu/user/77534
<a href="http://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/25/kinek_hianyzik_robben_es_van_bommel?fullcommentlist=1#c13024181" class="reply_nick_149673" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13024181 );">@Jankove</a>: 20 éve? Hol éltél 78-tól 90-ig? 78 óta szar a magyar foci. Az volt az utolsó csapat, amelyikben legalább még ötlet volt. Nagy jóindulattal esetleg a 82-es csapat... talán...<br />
Mégha a Boca Juniors vert volna meg minket, de egy kutya közönséges közepes csapat, félgőzzel.<br />
Világszégyene ez a csürhe.
https://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/25/kinek_hianyzik_robben_es_van_bommel/full_commentlist/1#c13024181
Válasz erre: Kinek hiányzik Robben? És van Bommel?
2011-03-25T22:34:01+01:00
2011-03-25T22:34:01+01:00
Soksok évvel ezelőtt, a Magyar futball nivója miatt hagytam fel a foci követésével... persze időről időre reményteljesen megnézek egy-egy magyar-idegen meccset, aztán mindig csalódok. Most 15 perccel a meccs kezdete után kapcsoltam be a tévét, már 0-1 volt az állás, mondom hiába, nem változott semmi. Aztán 0-3 nál ki is kapcsoltam a picsába a dobozt. Reménytelen. Nem való ez a játék nekünk, már 20 éve permanensen szarok vagyunk, nem kéne eröltetni. Szánalmasan szétszórt, hazai csapat próbálkozott egy higgadt, professzionális holland brigáddal. Se egy pontos passz, se egy összehangolt támadás, taktikáról meg már ne is beszéljünk. Káosz a köbön, fűszerezve amatőr futballal. Ez a sommás véleményem a mai meccsről.
https://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/25/kinek_hianyzik_robben_es_van_bommel/full_commentlist/1#c13023977
Válasz erre: Kinek hiányzik Robben? És van Bommel?
2011-03-25T22:14:05+01:00
2011-03-25T22:14:05+01:00
HgGina
http://blog.hu/user/77534
Sosem értettem meg, hogy a ....... (ide valami nagyon ordenáré dolgot akartam írni) felejtenek el focizni ezek a külföldön állítólag zseniálisan játszó amatőrök...<br />
Recskre velük! Rézbányába!
https://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/25/kinek_hianyzik_robben_es_van_bommel/full_commentlist/1#c13023915
Válasz erre: Kinek hiányzik Robben? És van Bommel?
2011-03-25T22:08:06+01:00
2011-03-25T22:08:06+01:00
tanninvadász
http://blog.hu/user/174090
nem mi nyertünk...
https://flyingdutchman.blog.hu/2011/03/25/kinek_hianyzik_robben_es_van_bommel/full_commentlist/1#c13023773
Válasz erre: Kinek hiányzik Robben? És van Bommel?
2011-03-25T21:55:21+01:00
2011-03-25T21:55:21+01:00
HgGina
http://blog.hu/user/77534
A hollandoknak nem hiányzik. Nélkülük is pépesre verik a magyar válogatottat.<br />
Javaslom, hogy Magyarországon vagy a focit tiltsák beha csak ennyi falábú "profi" kerül a csapatba! De legalább magát a magyar fociválogatottat zavarják el valami olyan helyre, ahol letagadhatják a hazájukat.<br />
Nem is értem, milyen listán kerültünk mostanában sok hellyel előbbre? Talán a polinéziai válogatottak közötti listán.<br />
Komolyan, nem is értem, miért dőltem be megint annak a hírnek, hogy Egervárivalami egészen jó dolgot várt... A magyar foci egy nagy rakás szar. Ezt is az új Alkotmányba lehet foglalni, és akkor nincs csalódás.<br />
Szar, szar, szar.
https://flyingdutchman.blog.hu/2010/05/29/minden_amit_a_hollandokrol_tudni_illik/full_commentlist/1#c12278434
Válasz erre: Minden, amit a hollandokról tudni illik
2011-01-21T13:25:21+01:00
2011-01-21T13:25:21+01:00
Peet1985
http://blog.hu/user/529686
Húsvétkor nyitva vannak az éttermek? Kávézók, múzeumok stb Amsztedamban???
https://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/a_harmadikat_is_elbuktuk/full_commentlist/1#c10924444
Válasz erre: A harmadikat is elbuktuk
2010-09-06T04:07:30+02:00
2010-09-06T04:07:30+02:00
mecharon
http://blog.hu/user/480134
Hello!<br />
<br />
Bocs, hogy ilyen undorito vagyok, de kicsit porgessuk man meg ezt a topikot, vagy ujuljunk/frissuljunk, mert azert jo lenne ha az elozetes kivansagok alapjan itt most akar majd egy a vb-tol fuggetlenul sikeresen a holland valogatottat szupportalo kis kozosseg a tovabbiakban is meg tudna vitatni a vilag nagy dolgait a holland foci valogatott szempontjabol.<br />
<br />
Merthogy kicsit gyoztunk kb 5:0-ra az igaz, hogy szar San Marino ellen, de legalabb most a kicsit lesajnalt es elfelejtett Huntelaar lenyomott vegig egy meccset eloszor az elmult 5 evben klub-es valogatott szinten is csodak csodajara, es ebbol kovetkezoen benyomott kb egy mesterharmast Van Persie helyet aki kb 3 lest tudott volna ehelyett felmutatni. Meg visszajott Nistelrooy is egy laza 22 perc erejeig, es ha mar itt volt o is megmutatta, hogy azert meg kicsit nagyon nem kene leirni ot, foleg nem ilyen Persie-k elleneben.<br />
<br />
Szoval csak igy tovabb. Persze Perszi is johet csak akkor vegyen vissza az arcbol, es mutasson egy kis alazatot, meg eredmenyesseget.<br />
<br />
Jojjon a vita, meg a raebredes, hogy kene minimum egy uj topik, de legalabbis folytatas akarhogy, mert a csapat tovabbra is van, szurkolok, tovabbra is es talan meg inkabb volnanak!<br />
<br />
Szevasztok
https://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/mars_vissza_a_gyokerekhez/full_commentlist/1#c10924441
Válasz erre: Mars vissza a gyökerekhez!
2010-09-06T04:00:48+02:00
2010-09-06T04:00:48+02:00
mecharon
http://blog.hu/user/480134
Hello!<br />
<br />
Bocs, hogy ilyen undorito vagyok, de kicsit porgessuk man meg ezt a topikot, vagy ujuljunk/frissuljunk, mert azert jo lenne ha az elozetes kivansagok alapjan itt most akar majd egy a vb-tol fuggetlenul sikeresen a holland valogatottat szupportalo kis kozosseg a tovabbiakban is meg tudna vitatni a vilag nagy dolgait a holland foci valogatott szempontjabol.<br />
<br />
Merthogy kicsit gyoztunk kb 5:0-ra az igaz, hogy szar San Marino ellen, de legalabb most a kicsit lesajnalt es elfelejtett Huntelaar lenyomott vegig egy meccset eloszor az elmult 5 evben klub-es valogatott szinten is csodak csodajara, es ebbol kovetkezoen benyomott kb egy mesterharmast Van Persie helyet aki kb 3 lest tudott volna ehelyett felmutatni. Meg visszajott Nistelrooy is egy laza 22 perc erejeig, es ha mar itt volt o is megmutatta, hogy azert meg kicsit nagyon nem kene leirni ot, foleg nem ilyen Persie-k elleneben.<br />
<br />
Szoval csak igy tovabb. Persze Perszi is johet csak akkor vegyen vissza az arcbol, es mutasson egy kis alazatot, meg eredmenyesseget.<br />
<br />
Jojjon a vita, meg a raebredes, hogy kene minimum egy uj topik, de legalabbis folytatas akarhogy, mert a csapat tovabbra is van, szurkolok, tovabbra is es talan meg inkabb volnanak!<br />
<br />
Szevasztok
https://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/mars_vissza_a_gyokerekhez/full_commentlist/1#c10505871
Válasz erre: Mars vissza a gyökerekhez!
2010-07-20T09:01:21+02:00
2010-07-20T09:01:21+02:00
wpet
http://blog.hu/user/372213
<a href="http://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/12/mars_vissza_a_gyokerekhez?fullcommentlist=1#c10504621" class="reply_nick_444648" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10504621 );">@robot_</a>: <br />
A helyzetek kialakítása legtöbbször csapatmunka eredménye, ritkán egyéni teljesítményé, és igazad van: ha Villa úgy használta volna ki a helyzeteit, mint Müller, mindenki boldog lenne, ő meg 15 gólos.<br />
A helyzetkialakítás a támadójáték része, szerintem ezzel nem volt baj, a befejezés/góllövés meg egy másik része, és ez sajnos kevésbé ment a spanyoloknak.
https://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/mars_vissza_a_gyokerekhez/full_commentlist/1#c10504621
Válasz erre: Mars vissza a gyökerekhez!
2010-07-19T23:40:25+02:00
2010-07-19T23:40:25+02:00
robot_
http://blog.hu/user/444648
<a href="http://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/12/mars_vissza_a_gyokerekhez?fullcommentlist=1#c10495968" class="reply_nick_372213" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10495968 );">@wpet</a>: (mellesleg Villaval hasonlitottam ossze Müllert, es ha mar a helyzetekrol irsz, hat helyzetet nem igazan alakitott ki Villa.. jo labdakat kapott amiket csapnivalo hatekonysaggal ertekesitett, elismerem h 5 golos, de nem tehetseges befejezo. Ha Mueller igy lenne kiszolgalva mint ő, minimum 15 golos lett volna ahogy en latom)
https://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/mars_vissza_a_gyokerekhez/full_commentlist/1#c10504602
Válasz erre: Mars vissza a gyökerekhez!
2010-07-19T23:35:46+02:00
2010-07-19T23:35:46+02:00
robot_
http://blog.hu/user/444648
<a href="http://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/12/mars_vissza_a_gyokerekhez?fullcommentlist=1#c10495968" class="reply_nick_372213" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10495968 );">@wpet</a>: <br />
Ehhhh..... volt valami sport...mar nem is tudom mi volt a neve, de arra emlekszem, hogy helyzetre játszották... annak kapcsán már gondolkodtam ezen, de majd a focival kapcsolatban is egeszen sokat fogok ezen gondolkodni.. kossz a tippet...
https://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/mars_vissza_a_gyokerekhez/full_commentlist/1#c10495968
Válasz erre: Mars vissza a gyökerekhez!
2010-07-19T10:32:47+02:00
2010-07-19T10:32:47+02:00
wpet
http://blog.hu/user/372213
<a href="http://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/12/mars_vissza_a_gyokerekhez?fullcommentlist=1#c10478671" class="reply_nick_444648" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10478671 );">@robot_</a>: <br />
<br />
Szerinted 47 helyzetet nehezebb kialakítani egy csapatnak, vagy ötöt?
https://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/mars_vissza_a_gyokerekhez/full_commentlist/1#c10478671
Válasz erre: Mars vissza a gyökerekhez!
2010-07-16T23:11:06+02:00
2010-07-16T23:11:06+02:00
robot_
http://blog.hu/user/444648
<a href="http://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/12/mars_vissza_a_gyokerekhez?fullcommentlist=1#c10470981" class="reply_nick_372213" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10470981 );">@wpet</a>: persze, ertettem. En meg csak arra celoztam, hogy a helyzetkihasznalas is resze a focinak... kulonsosen a tamadojateknak, es ezek szerint ebben nem olyan jok. Most hogy ez dicsoseg-e vagy szegyen.. mindenki dontse el maga. Szerintem ha nyernek akkor mindegy vegulis... hat most szerencsejuk volt 25 centis lessel, 3 kapufas gollal, meg azzal hogy a buta chilei kapus kijott a felpalyaig. :) de hat ez van, szerintem nem igazan jok, ellenben Mueller... az csavo elgondolkodtatott... 20 eves, elso tornaja, iteljuk meg mennyire volt megilletodve a VB-n: 5 kapura lovese volt. :) 5 golos lett, meg volt 3 assist-ja... azert ez kokemeny. Villa is 5 golos lett, de 47 lovésbol.. vagy mittomen mennyibol, de kb...
https://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/mars_vissza_a_gyokerekhez/full_commentlist/1#c10470981
Válasz erre: Mars vissza a gyökerekhez!
2010-07-16T10:42:54+02:00
2010-07-16T10:42:54+02:00
wpet
http://blog.hu/user/372213
<a href="http://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/12/mars_vissza_a_gyokerekhez?fullcommentlist=1#c10468537" class="reply_nick_444648" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10468537 );">@robot_</a>: <br />
Arra céloztam, hogy többféleképpen lehet 1 góllal nyerni. Lehet úgy, mint ahogy az olaszoktól megszoktuk = egy meccs, egy helyzet, egy gól.<br />
Meg lehet máshogy is, pl. spanyolok = sok lehetőség, rossz helyzetkihasználás,egy gól.
https://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/mars_vissza_a_gyokerekhez/full_commentlist/1#c10468537
Válasz erre: Mars vissza a gyökerekhez!
2010-07-15T23:18:00+02:00
2010-07-15T23:18:00+02:00
robot_
http://blog.hu/user/444648
<a href="http://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/12/mars_vissza_a_gyokerekhez?fullcommentlist=1#c10464730" class="reply_nick_372213" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10464730 );">@wpet</a>: mert olyan kurvara joook... csak azert. igaz vilagbajnokok...
https://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/mars_vissza_a_gyokerekhez/full_commentlist/1#c10464730
Válasz erre: Mars vissza a gyökerekhez!
2010-07-15T15:19:28+02:00
2010-07-15T15:19:28+02:00
wpet
http://blog.hu/user/372213
<a href="http://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/12/mars_vissza_a_gyokerekhez?fullcommentlist=1#c10461172" class="reply_nick_464649" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10461172 );">@Player 1</a>: <br />
<br />
Ne felejtsd el, hogy a spanyolok rengeteg helyzetet kihagytak, gyakorlatilag az összes meccsükön.
https://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/a_harmadikat_is_elbuktuk/full_commentlist/1#c10464685
Válasz erre: A harmadikat is elbuktuk
2010-07-15T15:15:29+02:00
2010-07-15T15:15:29+02:00
wpet
http://blog.hu/user/372213
<a href="http://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/a_harmadikat_is_elbuktuk?fullcommentlist=1#c10450786" class="reply_nick_478844" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10450786 );">@Van Basten</a>: <br />
<br />
"mikor semmivel sem szabálytalankodnak többet, mint bárki más"<br />
<br />
De igen, többet szabálytalankodtak. Ha nem tudod értelmezni Lasombra linkjét (<a rel="nofollow" href="http://www.fifa.com/worldcup/statistics/teams/disciplinary.html)">www.fifa.com/worldcup/statistics/teams/disciplinary.html)</a> szívesen segítünk.<br />
Ráadásul a mutatott "játékkal" elkúrták tízmilliók szórakozását, az enyémet is. Az ámokfutó Bommel meg miért is kerettag a folyamatos durvulás ellenére? Ja, hogy ő rokon, az más. Bommel nem "szerencsétlen", hanem egy rohadt geci. Remélem hamarosan eltiltják, vagy ha nem, valaki úgy szétrúgja, hogy nem lép többet pályára.
https://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/mars_vissza_a_gyokerekhez/full_commentlist/1#c10461172
Válasz erre: Mars vissza a gyökerekhez!
2010-07-15T10:52:34+02:00
2010-07-15T10:52:34+02:00
Player 1
http://blog.hu/user/464649
<a href="http://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/12/mars_vissza_a_gyokerekhez?fullcommentlist=1#c10452645" class="reply_nick_134923" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10452645 );">@Lacquo</a>: 8 góllal ne nyerjen már valaki vb-t.Az ilyen csapatok miatt mondták, hogy szar, és a felére igaz is volt.Az uruguayai, a német, de még a holland meccsek is ezerszer jobbak voltak, mint ahol a spanyolok játszottak.Ugyanúgy hátul passzolgattak, mindegy, milyen volt az ellenfél, Chile, Portugália, Paraguay vagy Németország.
https://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/mars_vissza_a_gyokerekhez/full_commentlist/1#c10453025
Válasz erre: Mars vissza a gyökerekhez!
2010-07-14T14:51:34+02:00
2010-07-14T14:51:34+02:00
TheElf
http://blog.hu/user/8384
Szerintem a VB színvonalán nagyon sokat ront a kieséses szakasz tétje.<br />
<br />
Ha először lenne 8 darab 4 csapatos csoport..<br />
<br />
Onnan 4 darab 4 csapatos csoport<br />
<br />
Majd 2 darab 4 darabos csoport<br />
<br />
Majd 1 darab 1 darabos csoport<br />
<br />
majd bronzmeccs és döntő...<br />
<br />
Kicsit nagyobb keret, több lehetőséggel a játékosok pihentetésére, a változtatásra, stb. akkor jobb lenne talán a VB.<br />
<br />
Meg nem is 11esekkel dőlne el egy átlagos meccs.
https://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/mars_vissza_a_gyokerekhez/full_commentlist/1#c10452679
Válasz erre: Mars vissza a gyökerekhez!
2010-07-14T14:27:23+02:00
2010-07-14T14:27:23+02:00
Lacquo
http://blog.hu/user/134923
<a href="http://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/12/mars_vissza_a_gyokerekhez?fullcommentlist=1#c10452645" class="reply_nick_134923" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10452645 );">@Lacquo</a>: Németország, és Uruguay is szépen játszott. Lehet jobb lett volna egy GER-URU döntő, és a bronzéremért lehet szebben játszottak volna, mindegy alapon, és lehet Hollandia bronzérmes lett volna, aminek azért a csapatok jobban örülnek. Ugye???<br />
Aranyat bukni rosszabb, mint az elődöntős meccset.... Aztán a bronznak megint lehet örülni, és örülnek meccs végén.
https://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/mars_vissza_a_gyokerekhez/full_commentlist/1#c10452645
Válasz erre: Mars vissza a gyökerekhez!
2010-07-14T14:25:05+02:00
2010-07-14T14:25:05+02:00
Lacquo
http://blog.hu/user/134923
<a href="http://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/12/mars_vissza_a_gyokerekhez?fullcommentlist=1#c10450294" class="reply_nick_464649" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10450294 );">@Player 1</a>: Ezekkel az 1-0-s focikkal, Paraguay elleni szerencsével - ami azért ott volt egész vb-n - kicsit kiakasztottak. Jobbak voltak a hollandoknál, és a németeknél. Aranyérmesek lettek. Hollandok pont a végén vesztettek, akkor voltak a gyengébbek, de szerintem az egész vb-n átgondoltan játszottak, kissé taktikusan.
https://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/a_harmadikat_is_elbuktuk/full_commentlist/1#c10450786
Válasz erre: A harmadikat is elbuktuk
2010-07-14T12:22:59+02:00
2010-07-14T12:22:59+02:00
Van Basten
http://blog.hu/user/478844
<a href="http://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/a_harmadikat_is_elbuktuk?fullcommentlist=1#c10440391" class="reply_nick_112" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10440391 );">@Lasombra</a>: Egyetértek Veled abban, hogy ez a döntő helyenként durva volt, és nem hozott szép játékot. Nekem csak azzal van bajom, hogy egy ámokfutó (V.Bommel) rányomhatja a bélyegét egy amúgy remek csapat megítélésére...A fél világ a hollandok durva játékáról beszél, mikor semmivel sem szabálytalankodnak többet, mint bárki más, és a szabálytalanságaik 99%-ának semmi köze a szándékos durvasághoz. Azzal a szerencsétlen V.Bommel-el van mindenki elfoglalva, alig esik szó arról, hogy ez a csapat 25 meccse veretlenül, rendkívűl szervezetten, sok gólt lőve, a spanyolokat is hajszál híján megállítva, a világ 2. legjobb csapata lett...
https://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/mars_vissza_a_gyokerekhez/full_commentlist/1#c10450294
Válasz erre: Mars vissza a gyökerekhez!
2010-07-14T11:50:21+02:00
2010-07-14T11:50:21+02:00
Player 1
http://blog.hu/user/464649
A spanyolok győzelmének se nagyon lehet örülni..A 4 között csak Uruguay és Németország érdemelte volna meg a címet.De hát ez van..
https://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/mars_vissza_a_gyokerekhez/full_commentlist/1#c10448747
Válasz erre: Mars vissza a gyökerekhez!
2010-07-14T10:13:29+02:00
2010-07-14T10:13:29+02:00
Lacquo
http://blog.hu/user/134923
Mit kell itt drasztikusan nézni mindent. Hozta a 3 pontokat a döntőig a csapat, aztán a döntőben meg a spanyolokkal együtt ment szépen szabálytalankodás, durva játék, és nagyon rossz meccs.<br />
<br />
Ha a bronzért játszottak volna, akkor biztos vagyok benne, hogy teljesen másképp fociznak.<br />
<br />
Ez a döntő volt, és feszültség megvolt. Nem számítottunk gólzáporra, nem is lett az.<br />
<br />
A korábbi meccseken kb. annyi durva szabálytalankodásuk volt, mint bármelyik más csapatnak.<br />
<br />
Sajnálom, hogy van Bronckhorst visszavonul... :(<br />
<br />
A szöv.kapitány miért vonultatnánk vissza? Ezüstig mentünk, bár nem a 2008-as EB-s játékkal, de ott meg az oroszok elleni játék volt gyenge.<br />
<br />
én szeretnék legalább egy-egy (EB/VB) aranyat a közeljövőben! Valahogyan érjük el, lehetőleg szép focival! Remélem összejön!
https://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/a_harmadikat_is_elbuktuk/full_commentlist/1#c10446119
Válasz erre: A harmadikat is elbuktuk
2010-07-13T22:35:28+02:00
2010-07-13T22:35:28+02:00
Lacquo
http://blog.hu/user/134923
<a href="http://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/a_harmadikat_is_elbuktuk?fullcommentlist=1#c10440391" class="reply_nick_112" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10440391 );">@Lasombra</a>: Szerintem meg átgondoltabb, és stabilabb volt ez a Holland csapat a korábbi(ak)nál! Nem rohanták le az ellenfelet, kissé taktikusabban játszottak, ami lehet azt eredményezte, hogy talán nem tűntek annyira erősnek, de a stabilitásuk megvolt. Minden meccset megnyertek a döntőig.<br />
<br />
Ez van, én kiállok mellettük!!! Hajrá Hollandia!!!
https://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/mars_vissza_a_gyokerekhez/full_commentlist/1#c10445855
Válasz erre: Mars vissza a gyökerekhez!
2010-07-13T22:04:50+02:00
2010-07-13T22:04:50+02:00
cantor
http://blog.hu/user/212849
És ha belegondolok, hogy a felkészülési meccseken hogyan játszottak ezek a srácok, külön elönt a méreg...
https://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/mars_vissza_a_gyokerekhez/full_commentlist/1#c10443884
Válasz erre: Mars vissza a gyökerekhez!
2010-07-13T18:15:51+02:00
2010-07-13T18:15:51+02:00
TheElf
http://blog.hu/user/8384
<a href="http://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/12/mars_vissza_a_gyokerekhez?fullcommentlist=1#c10439722" class="reply_nick_453371" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10439722 );">@normaluser</a>: Egy jó csapat nem csak önmagáért játszik. Játszanak a hazájukért, játszanak a szurkolóikért. <br />
<br />
Magukért győzni kell.<br />
A hazájukért tisztességgel helytállni, mert felelősség egy országot képviselni.<br />
A szurkolóikért szórakoztatni, szépen, sportszerűen kell játszani.<br />
<br />
HA e három célból csak 2 teljesül az még nem mindig jelent gondot, ha csak 1 már joggal mérges mindenki, de ha 0 teljesül, az szégyen.<br />
<br />
Ha egy csapat szurkolói azért szurkolnak, így ne nyerjenek, ha otthon azt mondják, így ne képviseljék az országot, ha ezek mellett nem nyernek az soha sem szép eredmény.<br />
<br />
Sokan mondanák aki örül a spanyol győzelemnek az menjen a spanyol blogra. De mi van azokkal akik akár semleges nézőként, akár holland szurkolóként annak örülnek: Ezzel a játékkal, így nem lehetett nyerni. Ez az út vereséghez vezetett.<br />
<br />
Volt sok csapat aki küzdött a hazáért, küzdött a szurkolókért, és sok semleges néző visszavárja őket, idővel ezekből a semleges nézőkből szurkolók, a csapat tagjaiból példaképek lesznek. Lehet beszélni Új-Zélandról, USA-ról, sok más meglepetés csapatból.<br />
<br />
De akadtak olyan meglepetések, akik példaképből elrettentő példák lettek. Miért kell sportszerűtlenséggel beállni a Franciák, Olaszok, Angolok mellé a sorba?<br />
<br />
Mert sajnos ebből a játékból 3 meccs is elég lett volna.
https://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/mars_vissza_a_gyokerekhez/full_commentlist/1#c10443277
Válasz erre: Mars vissza a gyökerekhez!
2010-07-13T16:54:00+02:00
2010-07-13T16:54:00+02:00
docGG
http://blog.hu/user/225899
Majdnem teljesen egyetértek, de a durvulás nem a döntőben kezdődött. Brazília ellen sikerült optimálisra hozni a keménységi szintet, egyszer se horkantam fel, viszont Uruguay ellen vB-t már rég az országból ki kellett volna tiltani.
https://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/mars_vissza_a_gyokerekhez/full_commentlist/1#c10441637
Válasz erre: Mars vissza a gyökerekhez!
2010-07-13T13:59:00+02:00
2010-07-13T13:59:00+02:00
DJ Etus
http://blog.hu/user/377506
Tényleg mondja már meg valaki, hogy Huntelaar miért játszott ilyen keveset?
https://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/mars_vissza_a_gyokerekhez/full_commentlist/1#c10440776
Válasz erre: Mars vissza a gyökerekhez!
2010-07-13T12:26:39+02:00
2010-07-13T12:26:39+02:00
Despota
http://blog.hu/user/167102
<a href="http://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/12/mars_vissza_a_gyokerekhez?fullcommentlist=1#c10440470" class="reply_nick_252018" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10440470 );">@Der_rosarote_Panther</a>: Nem kell lezárni, lehet folytatni teljes nyugalommal.
https://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/mars_vissza_a_gyokerekhez/full_commentlist/1#c10440470
Válasz erre: Mars vissza a gyökerekhez!
2010-07-13T11:54:26+02:00
2010-07-13T11:54:26+02:00
Der_rosarote_Panther
http://blog.hu/user/252018
Nem tudom, életben tarthatjuk-e, vagy le kell zárni. Ha nyitva maradhat, nyilván szívesen követjük a további meccseket, történéseket is a holland csapattal kapcsolatban. Ahhoz viszont mindenképp el kéne tenni RSS-be a linket, mert nehéz lesz megtalálni később... :-) <br />
Despota?
https://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/a_harmadikat_is_elbuktuk/full_commentlist/1#c10440391
Válasz erre: A harmadikat is elbuktuk
2010-07-13T11:46:58+02:00
2010-07-13T11:46:58+02:00
Lasombra
http://blog.hu/user/112
<a href="http://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/a_harmadikat_is_elbuktuk?fullcommentlist=1#c10440161" class="reply_nick_478844" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10440161 );">@Van Basten</a>: sajnos én nem így látom. :(<br />
<br />
nem a játéktudásukat, az igyekezetüket vagy a tehetségüket akarom minősíteni, és egész biztosan idegesek is voltak, de egyrészt nemcsak a döntőn volt így, meccsről meccsre ezt az imidzset hozták sajnos. másrészt az összes eddigi vébédöntőnél durvább volt ez a mostani, több falttal, több lappal. pedig a korábbi finalisták is biztosan izgultak.
https://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/a_harmadikat_is_elbuktuk/full_commentlist/1#c10440161
Válasz erre: A harmadikat is elbuktuk
2010-07-13T11:29:06+02:00
2010-07-13T11:29:06+02:00
Van Basten
http://blog.hu/user/478844
<a href="http://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/a_harmadikat_is_elbuktuk?fullcommentlist=1#c10439634" class="reply_nick_112" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10439634 );">@Lasombra</a>: ahogy olvasom a commenteket, itt sokan általánosítanak Hollandiával kapcsolatban. Kétségtelen, hogy az egyik beállósuk (Bommel) kifejezetten durva sokszor, de emiatt az örűlt miatt nem kéne ráhúzni az vizes lepedőt az egész válogatottra!!! Rajtuk kívűl a többi játékos semmivel sem volt durvább, sportszerűtlenebb, mint a vb többi csapata. A De Jong féle mellberúgáson és Bommel belemenésén kívűl az összes többi sárga lap a döntőben taktikai fault, vagy egyszerű ütemkésés volt, amiből a spanyolok is termeltek bőven. <br />
Gyerekek! Ez a holland cspat semmivel sem sportszerűtlenebb, alattomosabb, mint a többi!!! A döntő elején volt egy ideges fél óra, mikor sok szabálytalanság volt, de ezért nem kéne eltemetni a holland válogatottat!!! Az vesse rá a hollandokra az első követ, aki egy vb döntőben teljesen higgadt tud maradni! 2 éve az EB-n, gyakorlatilag ugyanez a csapat fair play díjat kapott! Bommelt el kell távolítani a csapatból, és minden újra szép lesz és jó...
https://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/mars_vissza_a_gyokerekhez/full_commentlist/1#c10439722
Válasz erre: Mars vissza a gyökerekhez!
2010-07-13T10:49:48+02:00
2010-07-13T10:49:48+02:00
normaluser
http://blog.hu/user/453371
Egyetértek! Méltatlan volt a nagy elődökhöz, az ezüstcsapathoz és Davidsékhoz is! 10 és 12 éve mindenki sajnálta, amikor elbukták a tiziket a brazilok majd az EB-én az olaszok ellen! Most pedig azért rágtuk a körmünket, hogy ilyen játékkal ne nyerjen az Oranje ...!
https://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/mars_vissza_a_gyokerekhez/full_commentlist/1#c10439679
Válasz erre: Mars vissza a gyökerekhez!
2010-07-13T10:45:17+02:00
2010-07-13T10:45:17+02:00
Vészmadár
http://blog.hu/user/186705
Csatlakozom, minden szavaddal egyetértek.<br />
Sajnos, szerintem a holland csapat vasárnap nem csak a VB döntőt vesztette el, hanem sokkal-sokkal többet. Morálisan, emócionálisan sokal többet...és ezeket nehéz lesz visszaszerezni. Nagyon nehéz...
https://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/a_harmadikat_is_elbuktuk/full_commentlist/1#c10439634
Válasz erre: A harmadikat is elbuktuk
2010-07-13T10:40:31+02:00
2010-07-13T10:40:31+02:00
Lasombra
http://blog.hu/user/112
isten bizony nem trollkodni jöttem, de egy tőlem teljesen független, objektív statisztikára felhívnám a figyelmet:<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://www.fifa.com/worldcup/statistics/teams/disciplinary.html">www.fifa.com/worldcup/statistics/teams/disciplinary.html</a><br />
<br />
ez azért durva. kb annyi sárga, mint a 2. és 3. helyezettnek összesen.<br />
<br />
ez a holland csapat nem az a holland csapat, amit szeretni lehet. nemhogy szeretni, de kb még vállalni sem. szerintem.<br />
ez egy alattomos, gusztustalan, durva, hisztiző, reklamáló bagázs. (tisztelet pár kivételnek.)<br />
<br />
az is milyen már, hogy Stekelenburgon kívül egyedül épp Van Bommel játszotta végig az összes meccs minden percét a hollandoknál?
https://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/a_harmadikat_is_elbuktuk/full_commentlist/1#c10438987
Válasz erre: A harmadikat is elbuktuk
2010-07-13T09:33:24+02:00
2010-07-13T09:33:24+02:00
Tordafia
http://blog.hu/user/281796
Én sajnos nem voltam ott az öltözőben, így nem tudhatom hogy az volt e a taktika hogy rúgjuk szét a spanyolokat, félemlítsük meg őket, mert akkor majd tutira megijednek, mert még rutintalanok, és ha van Bommel közelít elszaladnak a zöldfülűek. Ugyan már. Nem hiszem hogy bármelyik edző száját is elhagyhatná ilyen mondat egy vb-n. És nevetségesnek is tűnik, ha egy döntőn ez lenne a taktika. van Bommel játékában mindig is benne volt(van) a durvaság, és időnként a szándékosság. de Jongéba nem, Sneijderében meg aztán abszolút nem. Heitinga nem tehetett mást, meg kellett állítania Iniestát mikor lefordult róla, bár a nagyhalál remekül működött. 10ből 11en visszahúznák. <br />
<br />
Sajnos tény hogy kemények, durvák és néha szándékosak voltak a belépők, 2-3 piros mehetett volna simán. <br />
Viszont a spanyoloknál is kettő piros elmaradt, ami biztos. (Puyol, Iniesta)<br />
A spanyolok játéka nem volt szép az egész vb alatt, és sajnos a hollandoké sem. <br />
A szerencse faktorról meg annyit, hogy a 'ha', meg a 'lehet', meg a 'majdnem' nincs a pályán. Ha lenne, lehet a spanyolok még a csoportból sem jutnak ki. Vagy ha a hollandok összes helyzete bemegy a brazilok ellen akkor 5-1 a vége. Jelentősége zéró mindkét megközelítésben.<br />
<br />
A döntőn jobbak voltak a spanyolok ez tény, nem tudtunk velük mit kezdeni, az előre játékot teljesen lemattolták. van Persie nulla, Kuyt is maga alatt, és Sneijder-nek sem ment. Lehet hogy ez a spanyolok érdeme.<br />
<br />
Az aranyat meg Uruguay-nak adtam volna.<br />
<br />
Reméljük egy szebb játékkal, legalább ugyanennyire eredményesen találkozhat az eb-n ismét a két csapat.<br />
<br />
hajrá oranje.
https://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/a_harmadikat_is_elbuktuk/full_commentlist/1#c10438695
Válasz erre: A harmadikat is elbuktuk
2010-07-13T08:52:11+02:00
2010-07-13T08:52:11+02:00
wpet
http://blog.hu/user/372213
<a href="http://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/a_harmadikat_is_elbuktuk?fullcommentlist=1#c10434621" class="reply_nick_134923" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10434621 );">@Lacquo</a>: <br />
Szép dolog, hogy kiállsz a csapatodért, de ez túlzás.<br />
Ha nem lenne világos, a holland taktika az volt, hogy brutálisan szétrúgják, megfélemlítsék a spanyolokat; ennek semmi köze a sporthoz, a focihoz.<br />
Én ennyire durva és aljas megmozdulásokat európai csapattól még nem láttam, máshol sem nagyon; és főleg nem egy meccsen.<br />
Szégyellheti magát a válogatott is, az edző is, nálam leírták magukat egy életre. És még egyszer: a holland szövetségnek el kellene tiltania 3-4 embert hosszú időre.
https://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/mars_vissza_a_gyokerekhez/full_commentlist/1#c10437824
Válasz erre: Mars vissza a gyökerekhez!
2010-07-13T00:20:31+02:00
2010-07-13T00:20:31+02:00
mecharon
http://blog.hu/user/480134
A szivembol szoltal! Minden ponttal egyetertek! Marwijk es meg minimum Bommel takarodjon a csapatbol, es vissza a bator akar meggondolatlan szep focihoz amire buszkek tudunk lenni, meg ha soha nem is leszunk vilagbajnokok!
https://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/mars_vissza_a_gyokerekhez/full_commentlist/1#c10437464
Válasz erre: Mars vissza a gyökerekhez!
2010-07-12T23:09:30+02:00
2010-07-12T23:09:30+02:00
sÜN!
http://blog.hu/user/239114
Egyetértek! Ez nem foci volt, hanem henteskedés a pályán, ami csúnyán is végződhetett volna, ha valaki megsérül.<br />
<br />
Kérdezem a szerkesztőket, hogy van-e esetleg esély arra, hogy a blog megmaradjon, s tovább kísérje az Oranje csapatának életét, sikereit, bukásait?
https://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/a_harmadikat_is_elbuktuk/full_commentlist/1#c10434872
Válasz erre: A harmadikat is elbuktuk
2010-07-12T17:35:30+02:00
2010-07-12T17:35:30+02:00
mistinguett
http://blog.hu/user/273117
<a href="http://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/a_harmadikat_is_elbuktuk?fullcommentlist=1#c10434621" class="reply_nick_134923" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10434621 );">@Lacquo</a>: Nem tudom, ki miért kommentelt, a magam részéről én azért, mert a holland durvulások és szerintem elmaradt piros(ak) után nagyon meglepett, hogy a holland edző azt nyilatkozza, a bíró elfújta nekik a meccset. Ezt én felháborítónak tartom, mert az első tíz perc után az volt az érzésem, hogy a hollandok direkt úgy jöttek ki, hogy széjjelrúgják a spanyolokat, ami egyrészt nem sportemberhez való magatartás, másrészt világbajnoki döntőn kivételesen nagy bunkóság. Persze lehet, hogy tévedtem, és csak a "hév vitte" őket, de mikor Van Bommel hátulról durván rácsúszik az ellenfélre, aztán meg még bocsánatot se kér, az mindenképp sok. Én azért jöttem ide, erre a blogra, mert kíváncsi voltam, hogy a holland-drukkerek hogyan látják a dolgokat. Mikor egy rakás kommentben azt olvastam, hogy a bíró miatt vesztettetek, szükségét éreztem, hogy én is hozzáfűzzem a véleményem. Gondolom, a többi nem-hollanddrukker is így volt ezzel.<br />
<br />
Én nagyon megértem, hogy a spanyolok játéka csalódást okozott, én is azt vártam, hogy olyan szépen lefociznak mindenkit a pályáról, mint az eb-n. Hogy nem így lett, annak oka egyrészt VDB nagyon szigorú taktikai hozzáállása, másrészt az ellenfelek játéka: Chilén kívül mindenki beállt védekezni ellenük. Ugyanez történt egyébként a brazilokkal anno, mikor épp a hollandokkal játszottak egy gyönyörű 3:2-t, és a vb-cím elnyerése után azt nyilatkozták, a hollandok voltak a legtiszteletreméltóbb ellenfelek, mert "kard-ki-kard" játszottak, nem úgy, mint a többiek. Azon a vb-n ugye tizenegyesek döntöttek a világbajnoki címről. A spanyolok rosszul kezdték ezt a vb-t, és meccsről meccsre egyre magabiztosabban játszottak. Teljesen jogosan nyertek a vb egyik legmeggyőzőbben játszó válogatottja ellen az elődöntőben, és szerintem a hollandok ellen is. Bőven megérdemelték a címet, mert az egyetlen csapat volt, amely szinte folyamatosan beállt védelem ellen volt kénytelen játszani. Nagyon kevés válogatott képes megoldani egy ilyen feladatot. Hogy jobb lett volna egy holland-német döntő? Nem hiszem. Nem a spanyolok törték szét a játékot, nem ők foglalkoztak mással, mint a foci. Jószerivel nem volt alattomos szabálytalanságuk sem, pedig Van Bommelt én már az utcán is fejberúgnám, ha szembejönne, nemhogy annyi szemétség után, amit a pályán végigcsinált. Ha Zizou ott van, tutira lefejeli. Lehet, azt is kereste.
https://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/a_harmadikat_is_elbuktuk/full_commentlist/1#c10434621
Válasz erre: A harmadikat is elbuktuk
2010-07-12T17:02:30+02:00
2010-07-12T17:02:30+02:00
Lacquo
http://blog.hu/user/134923
Most mi van itt, holland tábor, vagy az ellenfél?<br />
<br />
Attól, hogy nem szépen játszottak, attól, hogy voltak durva dolgaik - mintha másnak nem lenne, ha igazi szurkolók vagytok, mindig is kiálltok a csapatotok ellen akármi is történik! <br />
Ha nem így van, nem vagyok igazi fanok!<br />
<br />
Kövezzetek meg!<br />
<br />
A hollandok hiába, hogy most nem a régebbi focit játszották, de lehet épp emiatt jutottunk el a döntőig.<br />
<br />
Viszont pont a döntőben kicsit rámehettek volna, hogy lerohanják az ellenfelet. Kockázatos lett volna, de lehet gól lett volna az eredménye.<br />
<br />
Ez a döntő, és egyik csapat sem vállalt be olyat, amit lehet megtett volna a bronzmeccsen, mind1 alapon.<br />
<br />
A spanyolokat bírom/bírtam, de ezen a vb-n megutáltatták magukat velem.<br />
<br />
Azok a gólok, amiket találtak. Mondjátok, hogy nem mákosak voltak pl. Paraguay ellen is.... <br />
<br />
Annak a meccsnek is úgy indultam neki, hogy spanyoloknak szurkolok. De a meccs alatt Paraguay sokkal szimpatikusabb volt.<br />
<br />
A vb-n nagyon megkedveltem a német válogatottat (eddig is szerettem), és kissé megutáltam a spanyolt ezzel a focival amit játszottak.<br />
<br />
Hollandia elbukott, nem lehet minden meccset megnyerni, és ettől féltem, ismét. Döntőben kikaptunk.<br />
<br />
A durva foci, lehet nem sportszerű, de a tnapi meccsen már csak ez maradt az izgalomra.<br />
<br />
Jobban megérdemelték volna a németek a döntőt a spanyolok helyett, de ott azon a meccsen a németek nem játszottak jól.<br />
<br />
Ha németek jutottak volna be, a hollandokkal talán sokkal élvezetesebb meccset játszattak volna.
https://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/a_harmadikat_is_elbuktuk/full_commentlist/1#c10434085
Válasz erre: A harmadikat is elbuktuk
2010-07-12T16:11:15+02:00
2010-07-12T16:11:15+02:00
TomiEnglish
http://blog.hu/user/472780
A hollandokkal szimpatizáló angol szurkerek nevében gratulálok a hollandoknak az ezüsthöz.<br />
Jó lenne, ha az EB selejtezők idején is működne a blog.
https://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/a_harmadikat_is_elbuktuk/full_commentlist/1#c10433177
Válasz erre: A harmadikat is elbuktuk
2010-07-12T14:50:31+02:00
2010-07-12T14:50:31+02:00
karikaV43
http://blog.hu/user/119951
A teljes védelemnek járt volna a piros,a bíró valóban részre hajlóan fújt,de ezzel a holland favágó és hentes színész válogatottat segítette mint az egész tornán.Van Bommelt az első meccsen el kellett volna tiltani,érdekes végre kap egy sárgát és már is szar a játékvezetés,a félidőben 9-en kellett volna maradniuk,kiváncsi lennék 6-0 után is így szidnák a bírót,a spanyolok jobbak voltak és kész.A mázlis gólokról meg inkább ne beszéljünk az uruk elleni meccs két szabálytalan gólja az semmi,a spanyoloknak minden meccsen volt 5-6 nagy helyzetük az hogy csak egy megy be előfordul.A hollandok,hogy verték szlovákiát,braziliát,uruguayt, a szlovákok 4-2 nyerhettek volna,brazilia öngóljáig sehol nem voltak,az uruk is jobbak voltak,mi a faszról beszéltek.<br />
Ezek ezt sem érdemelték,nem aranyat szar vb.szar meccsek egyedül a németek játszottak szépen,de a spanyolok őket is behúzták.Bocs minden holland szurkolótól,de a legundorítobb csapat volt a holland,pedig a grundon még Van Basten voltam gyerekként.Régen sokkal sportszerűbbek voltak mint most.A robben meg buzi úgy fut mint akit hátulról meg csináltak.Persze vannak jó fejnek tűnő arcok is,Sneider,Kuyt,Van Bronckhorst,Stekelenburg, a többi köcsög faszfej,az mindent elárul,hogy a leg többetr szabálytalankodó csapat a hollnad volt.Pedig tudnak focizni is,de ahhoz bátorság kell.
https://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/a_harmadikat_is_elbuktuk/full_commentlist/1#c10432802
Válasz erre: A harmadikat is elbuktuk
2010-07-12T14:13:06+02:00
2010-07-12T14:13:06+02:00
Rolli
http://blog.hu/user/147701
Bocsánat, megölte volna
https://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/a_harmadikat_is_elbuktuk/full_commentlist/1#c10432768
Válasz erre: A harmadikat is elbuktuk
2010-07-12T14:10:44+02:00
2010-07-12T14:10:44+02:00
normaluser
http://blog.hu/user/453371
<a href="http://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/a_harmadikat_is_elbuktuk?fullcommentlist=1#c10432308" class="reply_nick_134923" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10432308 );">@Lacquo</a>: <br />
Azért az túlzás, hogy kislányos foci. A tegnapi meccsre nem lehet ráhúzni a pofátlan színészkedést, sok meccsre rálehet, de a tegnap tényleg csonttörésre ment a holland részről.<br />
<br />
Ha fáj, ha nem a spanyolok is európaiak és a tiszteletünket ugyanannyira megérdemlik, mint Hollandia. Sokan már úgy ülnek le spanyol focit nézni, mintha nem is a kontinensünkhöz tartoznának, pedig ha dél-amerikaiak lennének, lehet akkor most arabul beszélnénk. Erről ennyit. <br />
<br />
(Hozzáteszem az angol bajnokság elkötelezett híve vagyok, spanyol meccset 2-3 hetente nézek max. egyszer)<br />
<br />
Borzasztó az, amit európai csapatok lezavartak! Az angolok szívtelen, lélektelen játéka esett legszarabbul... <br />
A legjobb focit egyértelműen a németek, uruk és a spanyolok tolták! A spanyoloknál a német - spanyol volt a vízválasztó.<br />
Kicsit régi idők fociját tolnak, Mourinho és a taktikázás korszakában.<br />
Szeretem a támadó focit, a spanyolok pedig jól védekeztek és támadtak is. Egy nagy problémájuk volt, hogy a csatársoruk Torres gyenge játékával (aminek szerintem köze van a liverpool szar szezonjához) eléggé tré lett, Villára maradt minden. Tőle meg meccsenként két gólt nem lehetett elvárni.<br />
<br />
A régi Ajax nagyon jó volt, de ez már egy teljesen más holland csapat. Nagyot változott 15-20 év alatt a foci. A taktikázás a győzelemért megöli a játékot, itt tartunk sajnos.
https://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/a_harmadikat_is_elbuktuk/full_commentlist/1#c10432765
Válasz erre: A harmadikat is elbuktuk
2010-07-12T14:10:34+02:00
2010-07-12T14:10:34+02:00
Rolli
http://blog.hu/user/147701
Még annyit, hogy ha kiállította volna DeJongot, akkor az összes holland megtülte volna a képernyőn keresztül is a bírót. Nem volt szép meccs azt meg kell hagyni.
https://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/a_harmadikat_is_elbuktuk/full_commentlist/1#c10432737
Válasz erre: A harmadikat is elbuktuk
2010-07-12T14:08:36+02:00
2010-07-12T14:08:36+02:00
Rolli
http://blog.hu/user/147701
<a href="http://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/a_harmadikat_is_elbuktuk?fullcommentlist=1#c10432336" class="reply_nick_134923" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10432336 );">@Lacquo</a>: Kedves Lacquo azért te sem gondolod minden sorod komolyan? Ugye?:)<br />
<br />
Mákról annyit, hogy nézd vissza a brazil, és Uruguay elleni meccseket, hogy ne menjek annyira vissza.<br />
És De Jong akkora mellbe talpalása mi volt, minimum egy piros. Majdnem a hátán jött ki a lába, vagy előtte Bommel bomlása?<br />
Robben milyen helyzetet nagyképűsködött el? Mert szerintem megint az volt, mint az Uruk ellen.<br />
<br />
Ja, és a jéghokit ne hasonlítsd már össze a focival, ott van védőfelszerelés, itt meg nincs, erről ennyit:)
https://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/a_harmadikat_is_elbuktuk/full_commentlist/1#c10432700
Válasz erre: A harmadikat is elbuktuk
2010-07-12T14:05:20+02:00
2010-07-12T14:05:20+02:00
Nephes
http://blog.hu/user/339706
Iszonyatos egy döntő volt; mind a hollandok, mind a spanyolok részéről. A félidőnél nem tudtam eldönteni, hogy ez most csoport meccs vagy Vb-döntő.<br />
Az utóbbi volt, de nem látszott.<br />
Már régóta Hollandiának drukkolok, ha nincsenek magyarok...<br />
de ez a válogatott nem játszott szépen, én a Davids-os csapatot szerettem nagyon. <br />
A németeknek kellet volna nyerni. Spanyol országnak csak szerencséje volt.<br />
Két év múlva, pedig HAJRÁ MAGYAROK! - szép volt Kassai
https://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/a_harmadikat_is_elbuktuk/full_commentlist/1#c10432336
Válasz erre: A harmadikat is elbuktuk
2010-07-12T13:34:10+02:00
2010-07-12T13:34:10+02:00
Lacquo
http://blog.hu/user/134923
Még annyit, hogy:<br />
<br />
Értékesebb a bronz az ezüstnél... Az előbbi meccsen győztesként jönnek le, a másikat pedig elvesztik.<br />
<br />
A németeket vártam a döntőben a hollandok mellé. Úgy gondoltam, hogy könnyebb falat lesz. Nem volt az.<br />
<br />
Ha a németek kerültek volna a döntőbe, a meccs biztos jobb lett volna, de, hogy ki nyert volna sose tudjuk meg.
https://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/a_harmadikat_is_elbuktuk/full_commentlist/1#c10432308
Válasz erre: A harmadikat is elbuktuk
2010-07-12T13:31:31+02:00
2010-07-12T13:31:31+02:00
Lacquo
http://blog.hu/user/134923
én pedig úgy gondolom, hogy Hollandia érdemelte volna meg a VB győzelmet. Nem csak a döntőt kell nézni. A spanyolok egész vb alatt a mákos 1-0-kal mentek tovább. Épp találtak egy gólt. Tnap a bírói teljesítmény katasztrófa volt. Többször volt, hogy jött a sárga, de hozzá se értek a hollandok az ellenfélhez, csak feldobták magukat a spanyolok. Durva játék volt, amit csak azért sajnáltam, mert sejtettem, hogy lesz piros, és mindig megáll a játék. A bíró nagyon a hollandok ellen fújt. Ez van. De kislányos focira nem vagyok kíváncsi.<br />
Nézzetek jégkorongot, mi lenne, ha egymáshoz se érnének?!<br />
A hollandok az eb alatt nem azok voltak, akik a 2008-as EB-n, de szerintem sokkal átgondoltabban játszottak. Nem rohantak le mindenkit, inkább taktikusabbak voltak. Nem voltak nekik se sok gólos meccseik, de akkor a spanyolokat meg sem említem. <br />
Ha ment volna az "atomfoci" az elején, szerintem hamarabb kieshettünk volna. Spanyolo. egész vb szereplése katasztrófa volt.<br />
<br />
Nem értettem sokáig, hogy Van Persie miért kezdő annyi béna meccse után is. Szerintem Elia, vagy Huntelaar is lehetett volna kezdő, lehet jobban bevált volna a dolog.<br />
<br />
Remélem Hollandia az EB-n, majd a VB-n újra jó lesz. Remélem hazavisszük a kupákat hamarosan! <br />
<br />
Miért szurkolunk egy másik nemzet csapatának fanatikusan? (felmerült fentebb valakinél)<br />
Azért mert a magyar foci sehol sincs, és én 15 éve a Hollandok szurkolok. Az akkori Ajaxtól indult minden.<br />
Mellesleg tök jó fejek a Hollandok, meg a ahogy beöltöznek, az szuper.<br />
<br />
A spanyol szurkolók meg szurkolói kellékek, pólók, stb.-k nélkül végignézik a döntőt?! <br />
<br />
ez már így marad, továbbra is, fanatikusan a Hollandoknak szurkolok!<br />
Mindörökre!<br />
<br />
Hup Holland Hup!
https://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/a_harmadikat_is_elbuktuk/full_commentlist/1#c10432197
Válasz erre: A harmadikat is elbuktuk
2010-07-12T13:21:54+02:00
2010-07-12T13:21:54+02:00
Sir Black The Brightest
http://blog.hu/user/124053
<a href="http://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/a_harmadikat_is_elbuktuk?fullcommentlist=1#c10428134" class="reply_nick_381886" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10428134 );">@Teuton01</a>: te egy igazi suttyó, veszíteni nem tudó paraszt vagy... Micsoda hozzáállás már ez?! Sajnos a hazai germán drukkerekre jellemző ez a szemét hozzáállás, bezzeg az igazi németek teljesen sportszerűen viselik a vereséget és nem kívánják a jobb ellenfelük szétverését, lemészárlását stb... Szerencsére még a Nationalelf játékosai se vennének téged emberszámba egy ilyen kijelentés után...
https://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/a_harmadikat_is_elbuktuk/full_commentlist/1#c10432115
Válasz erre: A harmadikat is elbuktuk
2010-07-12T13:15:27+02:00
2010-07-12T13:15:27+02:00
Sir Black The Brightest
http://blog.hu/user/124053
Lehet ekézni a bírót, de felesleges... Hollandok nagyon durván szabálytalankodtak. Akik a bírót ekézik inkább köszönjék meg neki, hogy az első félidőben nem állította ki kapásból a Xabi Alonsot lerúgó hollandot... Rettentő szabálytalanul játszottak a hollandok és végig érett nekik a piros lap (több játékosnak is)... Mire számítottak?! Ha ez nem VB döntő lett volna hanem csak csoportmeccs biztos vagyok benne, hogy már sokkal korábban 2 holland is pirosat kap. Másrészről meg spanyolok jobbak voltak és kész. Méltó helyre került a trófea!
https://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/a_harmadikat_is_elbuktuk/full_commentlist/1#c10431675
Válasz erre: A harmadikat is elbuktuk
2010-07-12T12:35:16+02:00
2010-07-12T12:35:16+02:00
Selli69
http://blog.hu/user/245298
Off:<br />
Örülök, hogy végigolvastam az összes kommentet, mert - ellentétben azzal, amit az elsők után gondoltam - mégse több a teutonhoz hasonló állat itt, mint a normálisan gondolkodó.<br />
Megnyugodtam.<br />
On: <br />
"hollandok csak csinálták, amit a bíró engedett"<br />
Mészárosoknak nincs helyük a pályán. Akkor se, ha a bíró "hagyja".
https://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/a_harmadikat_is_elbuktuk/full_commentlist/1#c10431610
Válasz erre: A harmadikat is elbuktuk
2010-07-12T12:29:16+02:00
2010-07-12T12:29:16+02:00
TheElf
http://blog.hu/user/8384
<a href="http://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/a_harmadikat_is_elbuktuk?fullcommentlist=1#c10429903" class="reply_nick_364055" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10429903 );">@ampelmann</a>: Pl. a gól előtti időszakban ugye a szöglet helyett kirúgás, és utána rögtön lett egy olyan helyzet is amikor "elmaradt" a holland szabadrúgás, lehetett menni támadni. Gól is lett belőle.
https://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/a_harmadikat_is_elbuktuk/full_commentlist/1#c10431367
Válasz erre: A harmadikat is elbuktuk
2010-07-12T12:07:26+02:00
2010-07-12T12:07:26+02:00
Kilkenny
http://blog.hu/user/480231
<a href="http://flyingdutchman.blog.hu/2010/07/11/a_harmadikat_is_elbuktuk?fullcommentlist=1#c10428134" class="reply_nick_381886" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 10428134 );">@Teuton01</a>: <br />
"Van Bommel meg jól tette hogy aprított, nem vagyok híve az erőszaknak, de inkább akkor pusztuljon a sok megjátszós hispán patkány."<br />
<br />
Ez valóban sporthoz illő kijelentés volt. Ha nem mi nyerünk, dögöljön meg a másik, nem igaz?<br />
Abba belegondolsz azért, hogy egy komolyabb sérülésen egy ember jövője múlhat? A játékosok a lábukból élnek. Nyilván a sérülés hozzá tartozik a "szakmájukhoz", de a direkt, szemétségből elkövetett barbarizmus nem.