Konzol vb

2010.05.31. 09:32 Despota

Amellett, hogy 7 éves korom óta fanatikus Oranje szurkoló vagyok, a szabadidőmet (az ivást és bulizást leszámítva) kedvenc fekete konzolom előtt töltöm. Míg mások autó szimulátorokkal, vagy  lövöldözős progikkal élik ki gyermeki énjüket, én a virtuális futball világában kalandozok.

1994 óta az összes eddig megjelent focis átirattal sikerült közelebbi kapcsolatba kerülnöm, nincs ez másképp a 2010-es világbajnokságra kiadott hivatalos, licencelt verzióval sem. Mint minden valamirevaló holland szurkoló, kedvenceimmel nekivágtam a dél-afrikai kontinensviadalnak és már többször elhódítottam a vb trófeát.

Ti játszotok focis videojátékokkal?

 

9 komment

Címkék: konzol foci hollandia futball világbajnokság

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Der_rosarote_Panther 2010.05.31. 10:07:07

Naná! :-)
Érdekes, hogy pont a hollandokat diszkriminálják a FIFA éves kiadásaiban. A 2000-es években rendre kihagyták a válogatottak közül, és ha jól emlékszem, hosszú idő után először a FIFA10-ben lehet az Oranjével játszani, de ott is kamu nevek alkotják, úgy kell kézzel összeválogatni a rendes keretet. Nem is értem, lehet, hogy egyedül a KNVB nem adta meg a jogokat az EA Sportsnak?!
(mint a FIFA98-ban, ahol egyedül Ronaldo szerepelt álnéven, de azért jól felismerhető volt)

Despota 2010.05.31. 10:08:32

@Der_rosarote_Panther: Tévedés, a fifa 09-ben kellett kézzel összerakni, a 10-ben már licencelt volt az Oranje :), ahogy a vb verzióban is :).

Der_rosarote_Panther 2010.05.31. 10:26:40

@Despota: Jaaa... Hát akkor összekevertem, már túl sok évadot nyomtam végig. :-) De most, hogy mondod, tényleg. Bár a 10-ben is átalakítgattam egy kicsit a csapatot... :-)

HMS.NAGYSZINPAD 2010.05.31. 14:01:03

Van Persie csúnyán elönzőzte a második gól előtti helyzetet, szerencséje, hogy a harmadikkal mindent jóvátett.

Der_rosarote_Panther 2010.05.31. 14:46:42

@dogger: Ezt nem a felkészülő meccsről szóló poszthoz akartad volna írni? :-)

Krajcs · http://uralicowboy.blog.hu 2010.05.31. 14:56:07

Ha sport, menjen élőben, tegyem én. Így semmi értelme. Ráadásul eddig igen zavart a játékosok robotszerű mozgása, főleg hirtelen irányváltás alkalmával. Mostanában azért látom, hogy dolgoznak az ügyön, de attól a lényeg még ugyanaz marad...

Escobar888 2010.05.31. 15:01:35

Én már világbajnok lettem Hazánk fiaival :)
Rudolf lett az aranycipős :D

Rod 2010.05.31. 16:22:31

PES 2008 és 2009 Wii-re, az foci, gyerekek :)

Chicagoi 2010.06.01. 17:36:23

Valaki erre még emlékszik? : en.wikipedia.org/wiki/Sensible_Soccer
Amigán rongyosra játszottam a 94es verziót. Manapság meg emulatoron tolom, bár nagyon ritkán.
Ez volt még az igazi. :)
süti beállítások módosítása