Ahogy azt tegnap igertem, keszitettem par kepet az oranjeoruletrol, ami jelenleg Hollandiaban uralkodik. Termeszetesen altalanositani ebben az esetben sem szerencses, hiszen nem minden haz all talpig narancssargaban, de azert megis eleg sokat latni beloluk errefele.

Egyes utcakat teljes egeszeben feldiszitettek a hollandok, ezek jellemzoen tele vannak zaszlocskakkal, cimerekkel es hasonlokkal.

A legtobb etterembol, kavezobol is lehet nezni a meccseket, igy termeszetesen azok is a futballra vannak hangolodva. Hasonloan nehany uzlethez, ahol ilyenkor poloktol kezdve sapkakon at meg azt az idegesito, szar afrikai trombitat vuvuzelat is lehet kapni.

Jelenleg ennyi, az elozetes beharangozasnak megfeleloen azonban a kesobbiekben meg szamithattok videokra is, illetve tovabbi fenykepekre is. Ha kerdesetek, keresetek van, irhattok emailt is a nehaiu kukac index pont hu cimre, igyekszem minel elobb valaszolni mindenkinek!

13 komment

Címkék: foci hollandia szurkolók vb2010 oranje futball világbajnokság

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szucs.adam 2010.06.22. 00:29:42

Legutóbb egy hónapja voltam Blokkerben, de az már akkor is így nézett ki, mint most a képeken. Tényleg elképesztő, hogy mennyire narancssárga minden mostanában errefelé :D

chin0_hu · http://www.palotanegyed.hu/h1 2010.06.22. 10:18:34

holnap megyek Amszterdamba, majd tudositok en is kepekkel, videokkal :)

juliocruz 2010.06.22. 11:01:30

De jó képek!Hol készültek?
Hajrá ORANJE!!!

epsilonx 2010.06.22. 11:45:21

@juliocruz: Nijverdalban, ez egy kisvaros Overijssel tartomanyban.

juliocruz 2010.06.22. 14:18:54

@nehaiu: Kösz a választ!Állati!Jó időtöltést kint, remélem sokáig menetelünk és a helyszínen is érezhető lesz a jó szereplés!

epsilonx 2010.06.22. 16:15:52

@juliocruz: Koszonom szepen, en is bizom a menetelesben! :)

sportswear 2010.06.22. 16:24:17

Én kb. 1 hónapja voltam a Blokkers és a Xenos is tele volt mindenféle narancsos bóvlival (mondjuk ezeknek nem kell semmilyen ünnep, hogy tele legyenek hülyeségekkel...:-))

epsilonx 2010.06.22. 16:29:14

@sportswear: Ez most is pontosan igy van, a fenti kepeken is egy Blokker van, ahogy azt mar jessup is eszrevette. :)

Egyebkent teljesen igaz, minden baromsagot megtalalni ott.

ManhattanProject 2010.06.22. 22:27:48

Narancsba öltözik az ország! Szép :)

epsilonx 2010.06.22. 22:53:58

@ManhattanProject: ha el nem felejtem, holnap majd bemegyek egy kozeli etterembe, kivulrol nagyon brutalisan nez ki. Kivancsi vagyok, hogy vajon belul hogy fest. :)

Fotok holnap, legkesobb csutortokon!

ripsie 2010.06.23. 00:01:02

Fotózz le néhány autót is! Szerintem az a legviccesebb autódekoráció, amikor a csomagtartóból egy oroszlánfarok lóg ki. :)

epsilonx 2010.06.23. 08:52:50

@ripsie: ilyet meg nem is lattam! De rajta vagyok :) Koszi a tippet!
süti beállítások módosítása